12.06.2017

Muutoksia Solteq Oyj:n johtoryhmässä

Solteq Oyj Pörssitiedote 12.6.2017 klo 11.30

Matti Djateu (s. 1975) on nimitetty Solteq Oyj:n Chief Digital Officeriksi ja johtoryhmän jäseneksi 16.6.2017 alkaen. Djateun vastuualueeseen kuuluvat digitaalisen markkinoinnin palveluliiketoiminta sekä Solteqin markkinointi. Djateu palaa Suomeen Amsterdamista, jossa hän työskenteli Scotch & Sodan palveluksessa vastuualueina digitaalinen kommunikaatio sekä PR. Djateu on merkittävä digitaalisen liiketoiminnan luova suunnannäyttäjä, josta osoituksena useat kansainvälisesti palkitut työt.

Digital Services –liiketoimintayksikön (ent. Omni-Commerce) johtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi on tällä päivämäärällä nimitetty BBA Juha Rokkanen (s. 1969). Rokkanen jatkaa Digital Services –liiketoimintayksikkövastuun lisäksi 12.6.2017 ostetun tytäryhtiö Inpulse Works Oy:n toimitusjohtajana. Omni-Commerce –liiketoimintayksiköstä aiemmin vastannut Harri Ilvonen jatkaa Solteqin palveluksessa muissa tehtävissä raportoiden Juha Rokkaselle.

Operaatiot –tukifunktion ohjaus siirtyy johtoryhmästä Solteqin muihin sisäisiin vaikutuskanaviin. Muutoksen myötä Kai Hinno ei enää osallistu johtoryhmätyöskentelyyn. Hinno raportoi toimitusjohtajalle.

Solteqin johtoryhmään kuuluvat 12.6.2017 alkaen:

Olli Väätäinen, Toimitusjohtaja

Ilkka Brander, Executive Vice President, Core Business Solutions (ent. Core of Commerce) sekä Myynti ja Asiakkuudet

Matti Djateu, Chief Digital Officer (16.6. alkaen)

Kirsi Jalasaho, Vice President, Henkilöstö, yrityskulttuuri ja IR

Antti Kärkkäinen, Talousjohtaja

Juha Rokkanen, Executive Vice President, Digital Services

Johtoryhmän jäsenten henkilötiedot on saatavilla yhtiön verkkosivuilla.

Solteq Oyj

Olli Väätäinen

Olli Väätäinen, Toimitusjohtaja
    tel. +358 50 557 8111
    olli.vaatainen@solteq.com

www.solteq.com

Solteq lyhyesti

Solteq on pohjoismainen digitaaliseen asiakaskohtaamiseen erikoistunut IT- ja ohjelmistotalo. Tarjoamme saman katon alta kokonaisratkaisut niin liiketoiminnan tehostamiseen digitalisoinnin keinoin kuin monikanavaiseen kaupankäyntiin: taustaprosesseista aina asiakkaan ostokokemukseen saakka, toimitusketjun ohjaamisesta digitaaliseen markkinointiin. Kolmessa maassa työskentelevien 450 asiantuntijan voimin yritys toteuttaa ratkaisuja Eurooppaan, Pohjois-Amerikkaan, Aasiaan ja Australiaan. Vuonna 2016 Solteqin liikevaihto oli 63 miljoona euroa.